Dieta na mase

Najogólniej rzecz biorąc dieta na mase to dieta oparta na zwiększonej kaloryczności. Jej zadaniem jest budowanie masy mięśniowej, oczywiście w połączeniu ze wzmożonym wysiłkiem fizycznym na treningach.

Najlepsze produkty budujące masę to: jajka, migdały, oliwa z oliwek, tuńczyk, wołowina oraz jogurt.
Białka zawarte w jajku kurzym są dobrze przyswajalne przez człowieka, a co za tym idzie – łatwo zamieniają się w pożądane mięśnie.

Migdały to przede wszystkim źródło witaminy E, która pomaga przezwyciężyć zmęczenie mięśni po treningach. Tuńczyk, to fantastyczne źródło kwasów omega 3, a one to samo zdrowie. Pomagają mięśniom w radzeniu sobie z mikrouszkodzeniami odniesionymi w czasie wysiłku. W diecie na masę, tuńczyk odgrywa ważną rolę jako bogate źródło wartościowych protein.

Jogurty bez cukru, to źródło sprzężonego kwasu linolowego. Ma to pomóc w pozbywaniu się tkanki tłuszczowej z organizmu. Wołowina jest nie tylko sposobem na przyjęcie białka. To także naturalna kreatyna, która daje człowiekowi kopa energii!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s